نکاتی که قبل از خرید موتور برق یا ژنراتور گازسوز برای مصرف ماینینگ که باید بدانید تا نیاز شما را برطرف کند.

در این روزهای تابستان که اوج مصرف برق است، وزارت ارتباطلات اعلام کرده که کسانی که تولیدکننده ارز دیجیتال هستند بزرگترین مصرف کننده برق در شبکه برقی کشور هستند و بهمین خاطر هم تهدید برای شرایط موجود هستند هم فرصت برای کسب درآمد بیشتر برای دولت.

با توجه به این نکته نشان میدهد که وزارت نیرو به دنبال ساماندهی استخراج کنندگان بیت کوین است، و نمیخواهد این فرصت را که شب ها نمیتواند تولید برق را بفروشد چون مصرف کننده ی نیست را از دست بدهد و همچنین نیز نمیخواهد در اوج مصرف نیز مصرف کنندگانش قطعی برق را حس کنند.

اطلاعات اولیه قبل از خرید ژنراتور گازسوز که باید بدانید.

اگر شما استخراج کننده ارز دیجیتال در تبریز هستید قطعا هیچ اطلاعی از تولید برق و ژنراتور گازسوز ندارید پس حتما پیشنهاد میدهم مقاله که ما در این زمینه نوشته ایم را حتما مطالعه کنید.

دقت کنید که در ابتدا هزینه و اصطحلاک ژنراتورهای گازوئیلی بسیار بالاتر از گازی میباشد که این مبلغ حتی ۴ برابر هم میشود پس تمام مشتریان ماینر به سمت ژنراتورهای گازی سوق پیدا میکنند.

در ابتدا از لحاظ قیمت ژنراتور گاز سوز نسبت به مورد مشابه با سوخت دیزل حدود 2  برابر میباشد و البته هزینه نصب و راه اندازی آنها نیز جداگانه است که میانگین بین 5 تا 30 میلیون هزینه نیاز دارد و هر 40 هزار ساعت یک بار باید اورحال شود که خود این مورد حدود 15 درصد مبلغ خود دستگاه میباشد.

نکته دوم اینکه 90 درصد دستگاههای موجود در بازار اضطراری کار ساخته شده اند یعنی در روز نهایتا 12 ساعت کار میکنند و قابلیت دائم کار ندارند و اگر بخواهید دائم کار استفاده کنید باید سیستم خنک کاری آنرا کاملا عوض کنید که طول عمر دستگاه را کم میکند یا اینکه دو تا دستگاه بزارید تا بصورت زمانی تعویض شوند که این خود هزینه اضافه ی شامل ساخت تابلو اتومات و پارالل را در برمیگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *